Sunday, July 22, 2012

Case Study Duit Internet

Salam Usahawan ,

Insyallah , semua yang melawat blog ini adalah mereka - mereka yang mempunyai minat terhadap bidang keusahawanan.

Saya sudah memiliki nama domain farhanfirdaus.com , tetapi kerana masalah - masalah terknikal yang tidak dapat dielakkan , nama domain itu tidak dapat digunakan untuk sementara waktu.

Kerana tidak mahu menagguhkan penulisan untuk blog ini , saya telah memilih untuk menggunakan blogspot.com buat sementara waktu.

Platform apa yang akan saya gunakan tidak penting , apa yang penting kepada kita semua adalah ilmu dan perkongsian yang ingin saya sampaikan melalui penulisan saya di blog ini.

Di blog ini saya akan kongsikan case study dan juga pengalaman - pengalaman saya dalam perniagaan Internet. Terdapat beberapa projek yang akan dimulakan , maka saya akan berkongsi idea , teknik dan hasil dari projek - projek tersebut. Semoga perkongsian ini akan dapat membawa kebaikan pada kita bersama. :)

Selamat membaca . Terima kasih.

2 comments:

  1. makasih infonya gan...ada cara yang lebih cepat untuk menghasilkan uang dari internet, coba akan cek disini

    ReplyDelete
  2. Terima kasih untuk info ni..boleh guna tips di atas

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ikhlas.
Selamat berpuasa.